MYYMÄLÄ AVOINNA
ma, ke, to 10-17
ti klo 12-18
pe ja la 10 – 14
su suljettu

Toimitusehdot

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy 24% arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Perimme 5,25 € postiennakkomaksun. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksunpalveluntarjoana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Toimitusmaksu

Pakkaus- ja toimituskulumme riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Postin kautta toimitetuista tilauksista perimme 8,90 € toimituskulut. Voit myös valita tilauksen noudon myymälästä, ilman postituskuluja.

Toimitukset

Tilauksen käsittelyaika on 1-3 päivää.  Arvioitu toimitusaika on 2-6 arkipäivää, jos tilattua tuotetta on heti saatavilla verkkokaupan omassa varastossa. Toimitusaika pitenee kun tuotetta tilataan valmistajalta –  tällöin arvioitu toimitusaika on 2-4 viikkoa. Jos jokin tilauksen tuotteista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on  14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Ota kuitenkin yhteyttä joko sähköpostilla piikkopirta@machia.fi tai puhelimella 0500 533 433 ennen palautusta. Jokainen palautus käsitellään tapauskohtaisesti. Varaudu maksamaan palautuksesta aiheutuvat postituskulut.

Tiedoksi, että lankojen värit voivat vaihdella eri tietokoneiden näyttöjen välillä. Samoin lankojen värjäyserien välillä voi olla pientä värivaihtelua.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.